Klantenservice
0
Sluiten

Categorieën

Filters

    Bezorgen

    Vragen over de bezorging van je bestelling? We zetten graag alles even voor je op een rijtje. 

    In het kort:

    Op werkdagen voor 16.00 uur besteld, vandaag nog verzonden met PostNL
    Gratis verzending vanaf €99, anders €6,95
    30 dagen bedenktijd
    Alles op voorraad in ons magazijn in Uden
    Afhalen op bekijken? Altijd welkom zonder afspraak (ma t/m vr 09.00 / 12.00, 13.30 / 16.00 uur)

    Je ontvangt van ons altijd een track& code van PostNL. 

    Tarieven

    Nederland:
    Gratis vanaf een orderwaarde van €99, anders €6,95
    Lengtevracht voor rollen doek 151 t/m 320cm breed: altijd €50 toeslag (Toeslagen: €75 wadden, €25 milieuzone- en stadsdistributie). 

    België:
    Gratis vanaf een orderwaarde van €99, anders €6,95
    Doek en zeil per meter van 151 t/m 320cm breed op rol verzonden: €75

    Veel gestelde vragen over het verzenden

    Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

    Voor 16.00 uur besteld is vandaag verzonden! PostNL levert vrijwel altijd in één dag, maar dit kan ook langer zijn in drukke periodes. Het is verstandig om rekening te houden met extra dagen.

    Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

    Maar natuurlijk. We zien je graag in ons magazijn. Na het plaatsen van de order ontvang je van ons een afhaalbevestiging zodra je bestelling klaar ligt om afgehaald te worden. Dit kan van maandag tot en met vrijdag van 09.30 tot 16.00 uur. Je mag ook zonder afspraak bij ons langskomen tussen deze tijden om in de winkel te bekijken en direct te bestellen en afhalen.

    Wat als ik niet thuis ben?

    Wanneer je niet thuis bent wordt het pakket de volgende werkdag opnieuw aangeboden. De bezorger probeert het ook bij de buren af te geven. Loop je de bezorger weer mis? Dan wordt het pakket naar het PostNL pakketpunt gebracht zo dicht mogelijk in de buurt. In de track&trace code of App van PostNL vind je naar welk pakketpunt het pakket is gebracht. Je kunt daar het pakket met je legitimatie afhalen. 

    Hebben jullie een aangepaste prijs voor brievenbuspakketten?

    Het kan zijn dat je jouw producten door de brievenbus geleverd krijgt. Handig, want dan hoef je niet thuis te zijn. De verzendkosten zijn hetzelfde als voor een normaal pakket. Dat komt omdat bij ons de artikelprijzen laag en eerlijk zijn. De bijdrage voor verzending zit namelijk niet in de artikelprijs ingerekend. Zit dit wel in de artikelprijs ingerekend en je hebt het artikel 100x nodig, dan betaal je 100x een bijdrage voor verzending. Dat vinden we niet eerlijk.

    Hoe verzenden jullie doek en zeil die per meter van de rol worden gesneden?

    Wij verzenden standaard alle doeken en zeilen opgevouwen tot een maximaal gewicht van 30 kg. Bij ieder artikel zie je in de productomschrijving staan wat de maximale lengte is binnen de gratis verzending.  Wil je een langer stuk uit één lange lengte? Neem dan contact op met de klantenservice voor de verzendoptie 'verzending op rol' of kies voor 'afhalen'.

    Vouwen kunnen zichtbaar zijn maar dit kan het materiaal goed hebben. Wil je geen vouwen in het doek hebben? Neem dan contact op met de klantenservice voor de verzendoptie 'verzending op rol' of kies voor 'afhalen'. Doorzichtig raamzeil tot en met 150cm breed wordt altijd standaard op rol verzonden.

    Hoe verzenden jullie doorzichtig raamzeil en doorzichtig tafelzeil?

    Doorzichtig raamzeil en tafelzeil met een breedte tot en met 150cm worden altijd op rol verzonden.

    Bieden jullie Same Day Delivery?

    Kort gezegd, nee. Heb je het product vandaag nog nodig? Bel ons even op of je het product direct kunt afhalen. Vaak is dit al binnen 10 minuten mogelijk.

    Deels of niet geleverd

    Wanneer je je bestelling deels geleverd gekregen? Laat ons dit binnen 7 dagen na ontvangst weten. Anders kunnen wij dit niet meer controleren. Heb je je pakket helemaal niet ontvangen? Laat ons dit binnen 30 dagen weten. Na deze periode kunnen wij geen onderzoek meer opstarten.